بیوگرافی ایان سامر هالدر


متفاوت بودن شعار ماست ! بهترین ها پیش ماست !
by : x-themes

 

 

متولد 8 دسامبر 1978 کاوینگتون لوسیانا در آمریکا

شغل مادرش متخصص ماشاژ و شغل پدرش پیمانکار ساخت و ساز

خودش هم بازیگر ، مدل و تهیه کننده است

بیشتر وقتش رو صرف تمرین بازیگری ، نوشتن و یوگا می کنه

به ورزشهای اسکی روی آب و برف و اسب سواری علاقه داره

با بازی در لاست در سال 2004 در نقش "بون" معروف شده

هم اکنون در حال بازی در سریال های خاطرات خوناشام .

 

 

تحصیلات : دبیرستان (دیپلم ناقص)

 

یان در یک خانواده جمع و جور ۵نفره به دنیا آمد ، یک برادر بایسیکل ران ! و یک خواهر خبرنگار داره. پدرش شغل بنایی و مادرش شغل ماساژوری دارند و در همان کودکی یان از هم جدا شدند. صحبت های غریبی در رابطه با پدر بزرگهای یان شده و گویا روابط زناشویی در فامیل اونها که از طرف پدری فرانسوی و از طرف مادری ، ایرلندی بودند ، یک مقدار بیش از حد معمول بی بند و بار بوده.

 

یان از ۱۳سالگی با مادرش در یک مزرعه زندگی کرد . جایی که خیلی امکان ادامه تحصیل برای او نبود. او به یک مدرسه کلیسایی رفت و همین .

 

در ۱۰سالگی به تشویق مادرش به عنوان مدل ، وارد دنیای مد و لباس شد و در شوهای لباس کلوین کلاین ، دولچه و گابانا ، ورساچی و گس در نیویورک ، پاریس ، لندن ، ونیز و آمریکای جنوبی ظاهر شد. (خدا بده شانس !)

 

قواعد جذابیت Rules of attraction اولین تجربه سینمایی نسبتا دندان گیر او بود که در سن ۲۴سالگی به پستش خورد و خط زندگی او رو از مدل به آرتیست تغییر داد. تا پیش از آن ، به عنوان دست گرمی در چند تا پروژه سینمایی و تلویزیونی شرکت کرده بود.

 

یان حالا به اصرار از خبرنگارها میخواد که به سابقه مدل بودنش اشاره نکنن که مبادا به قول خودش در "کلیشه" جوان خوش تیپ گیر کنه . اینجا است که باید از ته جگر گفت "بابا استعداد ، بابا جیمز دین "

 

جونم براتون بگه که از سال ۲۰۰۲مثل هر جوان خوش تیپ دیگری درهای شهرت و موفقیت به روش باز شده و به قول یکی " میره که" خط میلیارد رو قطع کنه !؟!

 

راستشو بخوایید من یکی که چشمم آب نمیخوره و فکر نمیکنم از این جرقه هم آبی گرم بشه . دنیا پره از این خوش تیپ های کم سوادی که شرکتهای بزرگ ازشون به عنوان تابلوی تبلیغاتی استفاده میکنن و بعد از یک چند صباحی ، باورشون میشه که علی آباد شهریه و اونها به علت استعداد "ذاتی" است که مشهور و محبوب شدن. بعد پروسه خود بزرگ بینی و ناز و عشوه به عصبانیت مدیران ختم میشه و به راحتی یک نفر دیگه جایگزین اونها میشه و علی میمونه و حوضش .

 

نمونه اش همین سریال لاست که ایشون اینقدر سر به سر کارگردان و تهیه کننده گذاشت که از کوه پرتش کردن پایین ، اونهم سه ماه مونده به ختم قرارداد

 



شنبه 11 خرداد 1392 15:13 |- مرسده -|

ϰ-†нêmê§